...

Jag är inte en sån bra bloggerska nu för tiden, men jag finns här ändå, och jag kommer att uppdatera ändå... "Livet kom emellan", eller vad man brukar säga. Många tråkiga saker som har hänt, och då kanske inte bloggen har varit det första jag har tänkt på.
Men viktminskningen fortsätter sakta men säkert. Även om jag har "fuskat" lite mer än vanligt dom senaste dagarna, men det är inget jag känner för att fortsätta med. Jag känner hur mycket mindre ork jag får av att inte äta bra, så jag längtar efter att idag få äta "som jag borde".

I vanligt mönster så blev det lite skräpmat och godis när det var som värst, och jag är så glad över att säga det (mitt i all sörja...) - jag vill inte ha det. Iallafall inte så mycket. Jag hade köpt lite lösgodis, både för att jag var sugen och för att jag var ledsen..., och det var kanske totalt 25 bitar i. Jag åt kanske 10, sedan la jag bort påsen. Jag ville inte ha mer, och fortsätta inte att äta bara för sakens skull. Det känns oerhört skönt att jag faktiskt på riktigt har ändrat mitt ätbeteende vad det gäller det.

På måndag är det dags att prova jeansen igen! Det ska bli spännande... Jag känner mig smalare nu, men om det kommer synas något, det får vi se...
 
 

Tänk på att krama extra på dom ni tycker om, för ni vill ha gjort det... Det kan vara försent sedan...
Jag hoppas ni har en bra dag idag, och gå ut i solen och titta hur underbar världen är egentligen. Någon där uppe tror jag gör att solen lyser lite extra idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0