Chocktillstånd.

Jag är så chock. Herregud. Alltså... Va? Jag förstår inte. Näe, jag måste ju ha bytt ut jeansen, eller sytt ut dom på något sätt? Eller?

Kolla på bilderna. Kolla. Jag förstår inte. Ser ni skillnaden? Ja, hur går den att missa. Inte trodde jag att jag nästan skulle få upp dom SÅ snabbt! Herregud. Nu .. blir jag förvirrad? Åh, jag förstår inte...

Blandat i denna förvirring, så är jag idag världens lyckligaste tjej, åh vad jag är glad, och ÅH vad jag måste ha skött mig bra!! *klappar mig själv på huvudet*

 
 
Alltså det är så galet att jag nästan började gråta när jag såg det. Haha, herregud... Undrar hur många gånger jag sa "Men.. VA?! Näe, vad är det hääär?", haha!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har varit så dålig på att kommentera på senaste. Förlåt! Jag vet hur viktigt det är med pepp. Jag ska bättra mig! :)

Härligt jobbat! Jag förstår verkligen din chockreaktion, men vet du vad? Du har kämpat och då är det klart att du får resultat! Grattis till det! Snart har byxorna kommit hela vägen upp :)

Svar: Jag vet hur det är, det blir inte alltid av. Det är helt lugnt. :)
Tack! :D Det känns så härligt, men jag kan knappt förstå det fortfarande. Men jag ska inte prova jeansen någonting även fast jag viiilll... Jag vill se hur det känns den 1 mars, det kommer bli intressant. Undrar om jag får upp dom ovanför rumpan då? Åh.
meadow.webblogg.se

2013-02-05 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0