Första uppdateringen; byxorna.

Jösses.

Idag var det alltså dags. En ny bild på byxorna skulle tas. Och alltså... Jag vet inte riktigt. Alltså, va? Jag ser nog mest ut som ett frågetecken tror jag. Byxorna ... gick upp? Det har ju bara gått TVÅ (!!) veckor. Hur är det ens möjligt? Och alltså, jag lovar, jag fick INTE upp byxorna den minsta lilla millimeter mer än vad som visas på den första bilden. Absolut inte, jag försökte dra i dom, men det gick verkligen inte mer. Nu... går dom upp. Jag kan verkligen inte alls knäppa dom, men  upp kommer dom.
 
 

... Jösses, är allt jag har att säga. Jag förstår ingenting. Och jag kan säga att mellan bilderna så skiljer sig ganska exakt 0,7 kg. Vad vågen än säger, så får jag upp byxorna. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha! Det säger ju en hel del om problematiken med att bara använda våg som måttstock.. men fasen va kul! :D

Svar: Haha, eller hur! :D
meadow.webblogg.se

2013-02-20 @ 12:23:35
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: yelling timber

Nemen oj villken skillnad. =) Ja, du borde kanske ta lite mått också för att mäta skillnaden. Grattis! =)

Svar: Ja, jag har tänkt på det med. Ska göra det. :D Tack!
meadow.webblogg.se

2013-02-20 @ 21:41:10
URL: http://yellingtimber.blogg.se/
Postat av: Lena

Fasen va kul, grattis!

Svar: Tack så mycket :D
meadow.webblogg.se

2013-02-20 @ 23:13:01
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0