Att kasta choklad, nästan olagligt va?

Idag har jag mest städat. Och kastat choklad. Det kändes nästan lite kriminellt. Kasta choklad, har du hört något så dumt? Men den var gammal, så då är det väl okej... Fast, jag ska ju ändå inte äta någon choklad. Tömt alla skåp på grejer som man inte fattar varför dom står där, har jag också gjort. En gammal brödrost till exempel. Som är totalt livsfarlig. Varför står den i skåpet med pasta, och varför är den inte slängd för länge sedan? Det vet man inte.

Närmare bestämt ett kilo choklad hittade jag i godisskåpet, för jag var tvungen att väga den så tung som kompostpåsen blev. Det är mycket choklad det. Och många kalorier.
Sen skrev jag upp det mesta som fanns i skåpet på ett papper som jag tejpade upp på skafferidörren, så nu kan man bara kolla där om man undrar om något finns hemma. Duktigt va? Haha.
 
En liten promenad har det blivit men jag har tagit det mest lugnt idag, för jag kände mig inte helt bra imorse. Men nu börjar jag känner mig helt "frisk" iallafall, så det blir nog gruppträningspass imorgon iallafall! Ska bli roligt. Maten har funkat bra med, även om jag (som vanligt) ätit lite för lite, men det är ju för att jag blir mätt så fort och får då inga hungerkänslor på jättelänge... Men, jag har iallafall ätit vettig mat hela dagen och har inte haft sug efter någonting. Vilket känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0