Färsk pasta och carbonara, en bra lördag!

Idag har varit helt galet. Min hjärna har tagit lite semester, så jag har garvat åt det mesta. Min sambo sa något, som inte ens var menat som ett skämt men jag låg och asgarvade i 15 minuter åt det. Jag fick sån otrolig kramp i magen tillslut att jag trodde magen skulle vändas ut och in.

I wanna rock, I wanna rock you booody... Rock that body (skrillex remix) med The black eyed peas är helt klart min pepp-låt just nu. Jag vill bara hoppa omkring! Även Party in my head med September funkar bra att dansa runt till när man städar hemma, helst när ingen ser. Och man gör överdrivna rörelser och har sin privata musikal hemma. Åh, så underbart.
Och sen måste jag erkänna att Tonight med Danny är rätt bra att städa till också, men jag erkänner det nästan inte.

Maten idag, färsk pasta (ÅÅÅH MUMS), carbonara och grönsaker. Som ni säkert har läst, så är jag ingen beundrare av förbud, så jag äter självklart pasta, ris, potatis osv. Men jag försöker att inte äta mängder, och jag tror jag har hittat en mängd som är okej. Vad tycker ni? :)
 


Lördagsgodiset blev morötter och gurka med gräddfilsdipp, och ett litet rör (40 gram) chips. :) Känns rätt nyttigt, även om jag kunde ha skippat chipsen. Men ibland vill man ha chips, och 40 gram chips är ju inga mängder. Känns bra att köpa ett sånt litet, för då kan man inte ens få för sig att käka mer än vad man tänkt sig. Peeerfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0