Huvudvärk.

Idag har jag ont i huvudet, och lite träningsvärk överallt, så idag blir det ingen träning. Ska ta mig ut på en liten promenad senare om inte huvudet gör för ont, så idag får bli min vilodag. Egentligen vill jag ha vilodag på söndagar, men det är viktigt att lyssna på kroppen! Det är inte riktigt så att jag känner för att träna när huvudet känns såhär. Sen borde man nog som sagt lyssna på kroppen, och inte träna när det inte känns bra.
Sen tänker jag att om man tränar när man känner sig såhär så kanske man tappar lite motivation, för att det bara känns jobbigt. Det är ju en annan sak om man känner sig lite deppig, då kan ju träning ofta pigga upp så man blir gladare än innan.


Helgfrukost. Ägg, kaviar, gurka, tomat, en riskaka, två ostskivor, några äppleklyftor och vindruvor.


Hoppas ni alla har en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tänkte tränat igår men jag va så slut när jag kom hem från jobbet så det fick bli en vilodag då fast jag inte hade tänkt det.
Ibland måste man få ändra. Måste lyssna på kroppen.

Svar: Precis! =) Helt rätt.
meadow.webblogg.se

2013-01-12 @ 21:31:53
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0