Imorgon...

... är det dags att prova byxorna. Jag är förväntansfull. Och jag hoppas att det syns någon skillnad, men det är ju trots allt bara 2 veckor sedan jag provade dom sist. Men, mirakel kan ju ske har jag hört. Haha.

Igår blev det långpromenad och zumba. Alltså, jag är kär i zumba. Jag önskar att jag kunde gå på zumba ett par gånger i veckan, för ÅH vad jag blir glad. Efter ett zumba-pass kan man nog vara lite hur dum man vill emot mig, för jag kommer bara le. Haha, nu hoppas jag att folk vill vara snälla emot mig... Men ja :)
Jag får lyckorysningar ibland på passet, och det tycker jag säger en hel del om hur mycket jag tycker om det! Så himla roligt. Jag har verkligen hittat min grej! Det är roligt bara det, att ha hittat någonting som jag kommer vilja hålla kvar vid. Jag trodde att jag skulle uppskatta zumba, men jag trodde absolut inte att jag skulle uppskatta zumba så mycket som jag faktiskt gör!

Snart ska jag ge mig ut på en långpromenad i snön. Jag är ledig idag, så jag ska försöka hinna med ett litet träningspass sedan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0