Inte så långt kvar till halvvägs...

Det tänkte jag på imorse. Hur många kilon har jag kvar tills jag nått halvvägs? Och jag blev lite förvånad över det, för det är bara 1,2 kg kvar tills jag nått halvvägs. Då har jag gått ner 9 kg, av antagligen 18 kg totalt.
Undrar om jag kan nå det till nästa viktkoll? Det är om 1 vecka och 2 dagar. Hmm, det är nog inte så troligt. Men om jag kämpar kanske jag bara ligger ½ kg ifrån eller något...

Igår var jag på ett zumba-pass med en ny (för mig) ledare. Åh, det var så himla roligt! Det ska jag garanterat fortsätta på. Det var sjukt jobbigt, men så himla roligt att jag nog log mig igenom nästan hela passet.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Säg inte det! När du som minst anar det försvinner de där kilona du önskar bort. Jag hejar på dig! :)

Svar: Tack! :D Jag hoppas det. Just nu känns det rätt bra ändå, även fast motivationen kommer och går. Men jag håller fast vid det jag borde ändå. :)
meadow.webblogg.se

2013-02-05 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0