Nya kategorier.

Jag har beslutat mig för att fixa två nya kategorier, för att det ska bli lite mer uppdatering på bilderna här i bloggen. För jag vet själv att jag tycker att det är mer intressant, så då kan jag tänka mig att det finns fler som mig. Det har jag tänkt tidigare, om man tänker "skulle jag vilja läsa min blogg?" och så försöker jag sträva emot någonting jag själv skulle vilja följa.

Nåja, nog med svammlet. Jag har ju mina jeans som jag "mäter" med den 1:e varje månad.
 
Men nu tänkte jag som sagt utöka med två kategorier. Dessa är:
Tröjan. Denna kategori uppdateras den 10:e varje månad. Denna har jag aldrig kunnat ha på mig, utan jag köpte den helt enkelt för att jag gillade den även om jag inte kunde få på mig den.
 
Byxorna. Det är någon sorts "kostymbyxor". Denna uppdateras den 20:e varje månad.
Jag kände att jag ville ha ett par till byxor, för jag är rädd att jeansen ska töja på sig och inte visa sanningen. Och sedan så har jag inte kunnat ha på mig dessa byxor sedan... Hmm... Det måste vara minst 4 år sedan.


Så på så sätt blir det bilduppdateringar 3 gånger i månaden, istället för 1 gång. Jag hoppas att ni också kan tycka att det känns mer intressant då. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul med fler kategorier! Ska bli spännande att se resultaten :)

Svar: Kul att du tycker det =)
meadow.webblogg.se

2013-02-06 @ 21:50:44
Postat av: Lena

Alltid roligt att se att det går bra för någon och vad är inte bättre än bilder?!

Svar: Bilder är superbra! :D
meadow.webblogg.se

2013-02-06 @ 23:28:02
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: yelling timber

Jag håller med alla. Var roligt och spännande! =)

Svar: Åh, så bra :D Då kör vi på det =)
meadow.webblogg.se

2013-02-08 @ 08:15:15
URL: http://yellingtimber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0