Ont.

Jag vill ha en motionscykel. Eller en crosstrainer. Jag har aldrig använt mig av en crosstrainer, men jag tycker det ser behagligt ut, haha. Men dom är så dyyyra... Min ekonomi tycker inte riktigt att jag ska slösa pengar på det. Men jag ska försöka spara. Vilket föredrar ni? Cykel eller crosstrainer?

Igår stod jag och trampade på stället(!) i 45 minuter (!!). Jag satte på ett avsnitt av favoritserien, och började trampa för glatta livet. Jag kände mig lätt galen när jag stod där och trampade i en evighet för mig själv, utan att komma ett enda steg framåt. Idag har jag så jävla ont i vaderna att jag vill gråta.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tror definitivt att en crosstrainer ger mer! Du rör ju typ hela kroppen istället för bara benen.

Svar: Ja det känns det ju som :) Och så ser det så mycket roligare ut än att cykla, haha. Fast egentligen vill jag ju ha båda... Ett litet fint rosa promenadband skulle gärna få bo här med. Nu är det bara platsen och pengarna kvar ;)
meadow.webblogg.se

2013-02-21 @ 23:31:39
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0