1-0 till mig.

Idag har varit en riktig skitdag. Sovit oerhört dåligt hela natten, så det känns knappt som om jag fått någon sömn alls. Och så var jag ändå tvungen att gå upp och tvätta imorse så att jag har några kläder att ta på mig.

Sen försökte jag plugga. Det gick inte. Så jag gav upp. Det blir att plugga hårt imorgon istället. Inte hela världen.

Sen drabbades jag av att hysteriskt PMS-anfall. Det är vid min PMS som min hälsosamma livsstil brukar skita sig, för jag blir på så oerhört dåligt humör OCH jag blir som ett bottenlöst hål. Jag kan äta huuur mycket som helst. Och jag får sådana galna cravings efter glass, godis, choklad osv. Allt med socker eller fett i går bra.
Så... Det slutade med att jag gick runt och gnällde, och till slut la mig i soffan och småtjurade och nästan tjöt för att jag ville ha hamburgare. ... Hm, ja precis. Nej, någon hamburgare blev det inte. Jag lagade mat. Åt maten. Men var ändå hungrig. Som jag alltid är vid PMS.

Men, jag la mig i soffan en stund under favoritfilten och sov en stund. Sen var jag åtminstonde LITE gladare. Men inte så mycket... Nu kan jag stå emot att vräka i mig godis eller mat iallafall...
1 - 0 till mig. Jag vann över PMSen denna gång. Nu gäller det bara att fortsätta för dessa dagar brukar inte bli enkla... Håll en tumme eller två åt mig, är ni snälla...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Här har du en hållen tumme! Bra jobbat :)

Svar: Tack så mycket, det behövs :)
meadow.webblogg.se

2013-01-29 @ 23:47:41
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Lena

Jag håller en oxå =)

Svar: Tack :)
meadow.webblogg.se

2013-01-30 @ 23:17:14
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0