Att gå genom dagen med ett leende.

Ja, idag har jag nog haft ett leende på läpparna hela dagen. Inte av någon speciell anledning kanske, utan jag har varit mest glad och lugn. Kan ha och göra med den underbara solen som har visat sig hela dagen idag! Promenaderna har varit underbara idag.
Jag har återigen tagit tag i städning som jag inte har gjort på ett år minst, och så har jag även möblerat om, så jag har använt musklerna lite, haha. Sen har jag även varit på promenad två gånger, och varit på ett gruppträningspass! Det var härligt att röra på sig ordentligt igen.
 Och jag har ätit rätt bra idag med!

Ätit:
- Ett äpple
- Hallon och keso
- 2 riskakor med köttbullar på
- valnötter
- Tacos (mums!)

Motion:
- Promenad: 20 minuter + 40 minuter (totalt 1 timme alltså)
- Afropower-pass på 1 timme

Idag har jag köpt honungsmelon som jag ska käka när vi se på film. Det är så himla, himla gott. :) Förresten så är "honung" ett konstigt ord tycker jag. Läs det ett par gånger. Honung. Honung. Hooonuuung. Det ser ju helt och hållet galet ut, gör det inte?
Hoppas ni har en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0