Att göra slut med sig själv.

Det känns nästan som om jag har gjort slut med mig själv. Klippt banden och lagt alla mina grejer i en låda i trappuppgången. Som om jag skrikit i mitt eget ansikte, "DIG VILL JAG ALDRIG SE IGEN, FÖRSTÅR DU DET?!".
På ett sätt känns det hårt. Alla vanor. Onyttiga vanor. Lata vanor. Dom ska bort.
På ett sätt känns det spännande, och bara så otroligt bra. Jag ska bli Nya Meadow. Nya. Allt ska vara nytt. För att bekräfta det lite mer så har jag nu klippt håret. För nu är det Nya Meadow som pratar. Inte den gamla, lata som gärna äter chips till frukost och gärna skulle anställa en butler (som förövrigt isåfall MÅSTE heta Ture, så kanske han skulle kunna ge mig lite tur, hehehe. Herregud vad jag är trög.) för att hon är för lat för att göra någonting själv. "Men du, Ture, kan du gå en powerwalk åt mig, schyssta? Snällaaaa Ture?"
(Nu blir jag ju nästan lite kär i idéen att ha en egen Ture, men näe, jag lovar, jag ska försöka hålla mig ifrån det.)

Jag vill ha någon månad framåt nu... Jag vill ta nya bilder, och se att det händer något med kroppen. Och så blir det roligare att blogga då med, när jag har något att visa. 
Jag har två olika före-bilder; en med ett par jeans som är på toook för små, och en vanlig där jag bara står. Dock i sport-bh. Det tänkte jag inte på innan, men det får jag väl bjuda på, haha. Eftersom jag ändå är anonym här på bloggen, så är det antagligen ingen som kommer veta att det är jag ändå. :)
Det är flera olika anledningar till att jag väljer att hålla mig anonym här, inte för att jag egentligen skäms, utan en del annat som jag väljer att inte ta upp. Så jag hoppas att ni kan ha förståelse för det, även om jag kan förstå att det är tråkigt att inte få ett ansikte på den man läser om. Men jag kan säga att jag är blond, så nu får ni hitta på en egen Meadow i erat huvud!

Senare ikväll (om jag hinner) ska jag fixa ihop en liten bild, som gör det lätt att följa min utveckling, och så sätter jag dit mina "före-bilder" på. Hua. Men... Jag ska. Det är sanningen, och ibland är sanningen hård. Mest för en själv.

Nej, nu ska jag gå och dansa lite i köket medan jag städar och diskar lite, det ser ut som om någon har lekt krig där inne. :D Sedan ska jag ut på en liten kvällspromenad, känner att jag behöver lite luft, och att röra på sig gör ju inte särskilt mycket. ;)
Och så måste jag säga; Nu efter att ha kollat runt på många vikt-bloggar, så blev jag så himla peppad! Åh vad ni alla är duktiga! Heja er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0