Första belöningskollen.

Eftersom det är viktkollsdag, så kan jag ju samtidigt kolla över hur det ligger till i belöningslistan. Och eftersom min viktnedgång denna gång var 5,5 kg. Så innebär det att jag faktiskt redan har nått mitt första lilla delmål! Och nääästan andra lilla delmålet. Åh, vilken pepp det är!
 

3 kg
- Wii-spelet "My fitness coach - dance workout".
6 kg - Två tränings/hälsotidningar.
10 kg - DELMÅL! Nya träningskläder.
13 kg - Body shop-grejer till litet hemmaspa.
16 kg- MÅL! Ett par svarta jeans.
 

Så, när jag har fått pengar igen, så ska jag beställa "My fitness coach - dance workout"!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååh fan va duktig du är!!! Grattis, starkt jobbat! :D

Svar: Haha, taaack :D Känns sjukt bra!
meadow.webblogg.se

2013-01-14 @ 14:10:39
URL: http://iminhell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad roligt. En sån belöningslista borde man nog skaffa... =) Blir ju ännu lite roligare att gå ner då!

Svar: Ja precis! =) Kroppens förändring är ju helt klart den största belöningen, men det skadar ju inte med något lite extra med för att peppa sig lite =)
meadow.webblogg.se

2013-01-14 @ 18:57:51
URL: http://halvahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0