Första mätningen.

Jag tänkte att två gånger i månaden, så ska jag mäta min mage. Där jag är som tjockast, och så jämför jag sedan. Blir intressant att se skillnaden.

Så mage, och vikt.
1/1 - 108 cm, 80 kg

Nästa gång blir den 14:e januari!
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag testat Wii fit plus, och det får helt klart godkänt! En bra tidsfördriv som är rolig, och vissa övningar är ganska jobbiga, det kan nog faktiskt räknas som träning. :)

Så idag blev det 30 minuter promenad, och 50 minuter Wii fit. Helt okej! Har skött maten bra, och inte ätit något onyttigt heller. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0