Fortsättning.

Igår blev det 30 minuter zumba, och 50 minuters promenad.
Idag blev det totalt 2 timmars promenad (uppdelat på två).

Min enda onyttighet har varit EN kaka (för jag var på besök hos en vän, och hon hade bakat kakor, kändes elakt att inte smaka dom då, haha).
DET känner jag mig nöjd med!

Det är bara att fortsätta. Och nu tror jag att jag har allt jag vill ha, till att komma iform. Det enda som saknas är en motionscykel, men det ska jag nog önska mig när jag fyller år. Kanske har jag varit tillräckligt snäll för att få en. :)

Tipsa mig gärna om bra träningslåtar!
Min favorit just nu är Rock that body (skrillex mix) - The black eyed peas. Jag blir lite lätt hyperaktiv av den, och det är ju en rätt bra grej i träningssituationer.

Detta ska föreställa kakan jag åt. Den var rätt gul, med rosa fint socker på. Jag gillar rosa! Googlar man "kaka med rosa socker", så får man upp brysselkex. Så, det var nog en sådan jag åt. Heter då då kex, eller kaka? Det är den stora frågan idag. Jag säger kaka, vad säger du?
 



 

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Härligt med en blogg som också "nystartar" :) ska följa denna :D

Svar: Ja det är roligt med så många nya, och nu ska vi lyckas! :D
meadow.webblogg.se

2013-01-02 @ 23:56:13
URL: http://risenshinelight.blogspot.se/
Postat av: Sandra

Kul att vi är ett par som nystartar! :D Vi får peppa varandra och se till att vi lyckas ;)

Svar: Ja! :D Pepp, pepp!
meadow.webblogg.se

2013-01-03 @ 08:46:50
URL: http://iminhell.blogg.se/
Postat av: Ylva

Heja dig. :-) Jag har inte tränat sen i september men strax före nyår har jag börjat medmina vikter. Skulle vara roligt med lite peppning i början. :-)

Svar: Heja, heja! :) Jag har inte tränat sen oktober, men nu ska jag på det igen. :) Roligt att du kommit igång med vikter! Jag kommer följa din blogg och försöka peppa dig. :)
meadow.webblogg.se

2013-01-03 @ 10:12:16
URL: http://ylvasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0