Fredagsmys!

Åh, jag stör mig på ordet fredagsmys. Jag ser framför mig överhyprade föräldrar som prackar på sina små barn översockrat godis och chips.
 
Det här var mitt fredagsmys. Känns mycket mysigare och fräschare än chips. Har ni tänkt på hur otroligt fult ordet fräscht är? Jag var tvungen att kolla upp nu så att det verkligen stavas fräsch. Och det gör det tydligen. Världen är alltså så ful som det låter. Fast världen är oftast fin, på sitt eget sätt.
Men ordet fräsch är ta mig fan inte fint ens på sitt eget sätt.
 
På detta spett är det vindruvor, äpple och honungsmelon. Så. Gott. Haha.

Idag har jag gått morgonpromenad (40 minuter), gått på afropower (50 minuter) och sen gått en till promenad (30 minuter). Känns braaa!
Och, jag har faktiskt ätit fyra gånger idag! Woho för mig! Haha.
- 1 päron, och en riskaka med keso till frukost
- Något så exotiskt som köttbullar, några små klyftpotatis jag gjort själv (utan olja), och halva tallriken med grönsaker till middag
- Ett ägg till mellanmål
- Fruktspett på kvällen. MUMS!

På måndag är det dags. På måndag skeeer det. Då är det dags att ha första "viktkollen" här på bloggen. Jag har ju dock fuskat lite och vägt mig, eftersom jag är med i en vägningstråd på ett forum. Så, jag vet ju att jag har skött mig. Men jag kommer inte väga mig mer innan måndag nu, så får vi se hur bra det har gått...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0