Fy...

Näe... Idag känner jag mig inget vidare. Halsen gör ont, hela jag är seg och jag är sååå trött. Även fast jag sovit nästan åtta timmar. Så nu blir det att ta det lugnt, så jag håller mig frisk. Hoppas jag känner mig bra till på fredag, får då vill jag gå på ett gruppträningspass!

Så typiskt att känna såhär redan nu, då finns ju risken att man "faller ner" igen... Men nu fasen ska jag bara ta det lugnt NU, och sedan köra igång igen.

Mea, du MÅSTE ta tag i träningen sen igen. Du VILL göra det också för den delen, hör du det? Och även om du inte mår helt bra, så ska du äta bra! Det är bra för kroppen, och nu ska vi hjälpa kroppen att må bra. Så ingen skitmat eller godis bara för att kroppen inte känns helt bra.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag förstår din frustration allt för väl. Jag har inte tränat på över en vecka nu och det känns både tråkigt och jobbigt. Nu är jag inte i lika stort behov av att träna för att bränna fett (rent ut sagt) som jag tidigare var, men det känns ju som att alla muskler försvinner... och konditionen ska vi inte tala om. Tråkigt! MEN, det är bättre att vila ordentligt för att sedan komma tillbaka med ny energi och kraft nog att kunna förbättra sina resultat :) Så håll ut! Och det är klart att du kommer tillbaka till träningen. Du vill ju det här, eller hur? :)

Svar: Åh, ja det förstår jag är tråkigt! Men som du säger, det är ju bättre med vila. Jo, jag vill det väldigt mycket. Det gäller bara att jag ska vara kvar i det läget också... Men jag hoppas att det är så den här gången. Jag ska. Ja, det ska jag. Jag skulle ju börja hålla det jag lovar till mig själv. Så självklart kommer jag fortsätta!
meadow.webblogg.se

2013-01-16 @ 22:53:54
URL: http://skinnyjeans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0