Grönt te.

 
Fortsätter kurera mig med te... Grönt te. För jag har hört att det ska vara nyttigt. Men just det här teet... Te:et? Jag vet inte... Hur som helst, så är det rätt gott. Åh, snälla låt mig må bra imorgon! Jag vill vara med på passet. Och jag vill må bra. Skolan börjar imorgon med, huuur ska detta gå?

Har ni tips på något gott grönt te, så är jag tacksam :)

När jag har fått pengar ska jag köpa något grönt te i lösvikt istället, det är ju så mycket godare än pås-te, tycker jag iallafall... Men jag tycker oftast att det är svart te som finns, och det dricker jag inte. Jag dricker bara rött te för det mesta, men nu får det bli grönt ett tag efter allt positivt jag har hört om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0