Hjärnan är bra rolig ibland.

När jag läste på en blogg igår så kom jag på en sak som hände för någon veckan sedan. Jag var otroligt låg och hade SÅ dåligt samvete. Jag sa till sambon:
- Åh, herregud vad jag har dåligt samvete... Åh, fy.
- Men... vad är det nu då?
- Jag har ätit massor av godis! ... Eller ... vänta, jag ... har väl inte ätit något godis? Näe, jag har ju fasen inte ätit något godis. HAHA.

Alltså hade jag bara gått runt och tänkt på godis, men aldrig ätit det... Hjärnan är bra rolig ibland, haha.

Och idag kollade min sambo konstigt på mig, haha. Herregud, kan inte alltid vara lätt att bo med mig... Jag stod och lagade mat i köket. Köttbullar, pomme till sambon och miniklyftpotatis till mig. Han kommer ut i köket. Då har jag precis stoppat en pomme i munnen, för jag skulle bara smaka. Men jag tänkte mig inte för.
Då ställer han en fråga som jag inte ens minns längre, men jag slutar lyssna iallafall för jag kom på vad det var jag gjorde! Jag stod där och tuggade, och så blev jag tydligen helt stel i ansiktet och fick ögon som nästan skulle kunna ploppa ut. Började veva med händerna och gick till soppåsen och spottade ut.
- Men... Alltså... Vad sysslar du med...?
"JAG ÅT EN POMME! Det var inte meningen, det gick av bara farten!" skriker jag fram samtidigt som jag skrattar hysteriskt.

Hahaha, men jag åt den inte. Jag kunde inte. Jag har LOVAT mig själv att inte äta pomme på hela månaden, och då ska inte en liten pomme få förstöra det. Jag ska numera alltid hålla det jag lovar, även till mig själv. Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0