Ibland är man seg.

Ätit
- Ett äpple (Vilken underbart ordentlig frukost va? Men jag går efter "mottot" - hellre lite än inget)
- Ett ägg, keso och lite kaviar
- Valnötter
- Vegetarisk bacon, lite ris, tomater, champinjoner (såklart, mummaaa) och lite buljong i en enda röra, sparris och sallad till.

Motion
-  En kort promenad.
- Plankat 3 minuter och 19 sekunder.

Idag har jag inte orkat göra någonting. Det snöar som om det vore sista gången (näe, kanske inte, men det snöar för mycket... Varken gamla eller nya Meadow gillar snö... Haha). Men ibland har man sådana dagar med, bara att kämpa vidare imorgon! Maten har jag ju skött iallafall, även om jag ätit lite för lite... Men, jag har ju iallafall nästan suttit still hela dagen, så har jag inte gjort av med så mycket energi.

Uppdaterat: Det blev en kvällspromenad! Sjukt härligt ute, även fast det är fullt med snö ute. Så idag blev det totalt 1 timme, vilket känns okej.

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj va lite du äter! Blir du inte hungrig?

Svar: Det är det som är lite "problemet" nu... Jag blir väldigt sällan hungrig, och jag hittat en mängd som passar mig bra till middag, då blir jag "ohungrig", men jag känner aldrig någon mättnadskänsla (tror jag är ett bottenlöst hål egentligen... haha). Men jag borde helt klart äta lite mer till lunch t ex, för jag märker när jag tränar att jag lätt blir snurrig i huvudet, vilket jag tror beror på att jag ätit för lite.
Jag har skrivit lite om det tidigare här: http://meadow.webblogg.se/2013/january/problem-med-kosthallningen.html
meadow.webblogg.se

2013-01-15 @ 22:19:49
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Postat av: yelling timber

Hah, jag oj vad det har snöat idag. Jag hade planerat en långpromenad. Men, snö i munnen och ögonen och håret och i halsduken som smälter och blir till is är inte så roligt. Så, det blev bara en kortis för mig med. =)

Svar: Ja jisses =) Jag tog en kvällspromenad nu med, och det var faktiskt riktigt härligt ute nu tycker jag :)
meadow.webblogg.se

2013-01-15 @ 22:42:09
URL: http://yellingtimber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0