Inte så jäkla pepp alltså...

Jag kommer fortsätta med det här, men jävlar i helvete vad jag känner mig opepp. Att lägga sig i fosterställning och käka direkt ur en Ben and Jerrys-bytta vore det perfekta nu. Så känner jag mig. Totalt opepp på allting.

Istället åt jag en morot. Jag åt ... en morot. Det är inte ens nära glass. Och jag satte mig och kollade på en serie. Jag la mig inte i fosterställning.

Imorgon ska jag börja dagen med en uppfriskande promenad, och sedan (om jag känner mig helt frisk imorgon), ska jag köra ett riktigt jobbigt hemmapass. Ja. För jag ska KÄMPA, och jag ska KLARA det här. Jag tänker inte ge mig bara för att det känns såhär. Jag ska göra det här roligt, och jag ska klara av det här så jäkla bra. PEPP!

Kommentarer
Postat av: yelling timber

Bästa sättet att slippa vara sugen på ben & jerry glass är att bli ordentligt magsjuk av en dålig nöt i en. =) När jag ser dem i affären numer blir jag mest illamående. =)

Svar: Haha! Åh, ja, det skulle jag behöva. "Hej, jag skulle vilja ha en Ben & Jerrys som helst är lite äcklig, och som jag kommer må dåligt av?" Jag undrar vad dom skulle tro. :D
meadow.webblogg.se

2013-01-17 @ 12:24:57
URL: http://yellingtimber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0