Man slutar aldrig förvånas.

Jag gjorde middag. I över en timme. Var glad för att maten såg så fin ut, och att jag ansträngt mig för en gångsskull.
Den smakade äckligt. Den var fin, men smakade bara inte gott. Alls. Inte alls faktiskt.
Då blev jag bitter. Och hungrig. Men för bitter för att laga något annat.

Jag gick till ICA. Vilket man ju absolut inte ska göra när man är jättehungrig. Jag kom hem. Och tittar på vad jag har handlat... Gamla Mea, hade köpt chips, cola, choklad och glass.
 


Jag kom hem med kesella, apelsiner, grönt te och 1,5 liter bubbelvatten. ...? Ja. Precis. Ibland känner jag mig lite duktig. Och jag blir alltid lika förvånad när jag märker av dessa "nya" val jag gör, utan att egentligen tänka på det.


Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat!

Svar: =) Kändes riktigt bra!
meadow.webblogg.se

2013-01-23 @ 23:24:20
URL: http://lenaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0