Problem med kosthållningen...

Jag har upptäckt en nackdel med min nya kosthållning...  ...Jag blir inte tokhungrig någon gång direkt, och därför äter jag för lite. Vilket problem va? Det kunde ju ha varit värre. Helt klart. Jag märker hur himla bra min kropp mår av alla grönsaker och mindre kolhydrater. Åh, jag mår så bra!
Förut var jag alltid lite seg i huvudet efter middagen, och dom senaste veckorna har jag ALLTID däckat. Jag har inte kunnat hålla mig vaken. För jag har blivit SÅ trött av maten. Nu däremot, nu blir jag PIGG av att äta, och har mer energi efter maten än innan. Och det är så jag tror att det borde vara, och det känns himla märkligt. Jag har aldrig direkt ätit bra, åtminstonde inte mer än tre dagar i sträck. Nu är jag inne på dag 10. Hur coolt är inte det? Åh! :D

Så nu får det bli ordning på det, och jag får sätta upp att jag måste äta minst tre gånger per dag, varesig jag vill eller inte. Frukost, lunch och middag. Helst en gång till per dag, men kommer jag upp i tre gånger så är jag nöjd. Just nu äter jag bara två gånger, och det känns lite för lite... Får inte i mig särskilt många kalorier av att äta mest grönsaker heller.
Men idag har jag skött mig bra!

Idag har jag ätit:
- keso och ägg (med kaviar och purjolök), och några bitar paprika
- köttfärsröra, 1 dl pasta, tomatsås, morötter och sallad (gjord på spenat, gurka och tomat)
- ett äpple
- en riskaka med spenat, keso och tomat

Gott, gott! :D

Och idag har det bara blivit en promenad, för jag har sån sjuuuuk träningsvärk i låren så allting är en plåga (även om det nog blivit bättre av lite träning och uppmjukning, haha). Men imorgon blir det gruppträning! Ser fram emot det, ska bli roligt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra jobbat!
Synd att vi inte bor nära varandra kunde vi tagit promenader och tränat tsm ;)

Svar: Tack! :DJa, det är synd. Vi hade nog funkat bra ihop =)
meadow.webblogg.se

2013-01-11 @ 09:05:33
URL: http://iminhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0