SÅ irriterande.

Jag som trodde att jag var frisk. Därför körde jag ju järnet igår på passet. Menee... Idag vaknar jag upp med en hals som är lite halvt stängd, och ett huvud som bara vill gå och lägga sig. SÅ trist! Och nu vet jag inte vad jag ska göra med plankutmaningen! Jag orkar inte stå i plankan så som det är nu... Jag ville ju verkligen klara det, men jag klarar inte av att stå 5 minuter per dag när armarna känns som spaghetti och huvuvdet bankar. Ååååh... :(
 
Tröstar mig med grönt te.
 

Har ni några tips på hur man blir frisk fort?

Kommentarer
Postat av: yelling timber

Japp, att vila! =) Det är väl tyvärr det enda som verkligen funkar... fast jag är jättedålig på det när jag är sjuk. Jag blir så rastlös. Krya på dig!

Svar: Tack :)Ja, jag försöker vila, men det är svårt, haha. Stannade inne hela dagen igår, men idag måste jag gå och handla, så det blir att gå ut lite iallafall...
meadow.webblogg.se

2013-01-19 @ 22:55:52
URL: http://yellingtimber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0