Såhär kommer det bli...

Såhär har jag tänkt att det ska se ut, när jag uppdaterar. Det blir enkelt att se utveckling då, och det är ju alltid roligt. För utveckling och positiva resultat ska det bliii! :D
Innan jag satte mig och gjorde bilden, så var jag ute på över en timmes lång kvällspromenad. Sjukt härligt! Dock lite väääl halt på sina ställen, men det går ju över som tur är.



Tycker ni upplägget ser bra ut? :)
Tänkte att det skulle vara både siffror, och en bild brevid. Där jag har provat mina nu aaalldeles för små jeans. Ska bli roligt när jag får på mig dom! :D
Det är kanske lite väääl optimitiskt, men det ska man vara, haha. Det är inte värre än att jag flyttar fram mitt mål två månader om det behövs. Men om jag har det här att sikta på, så tror jag att jag kommer sköta mig bättre. Jag får se hur det går med det, men nu siktar jag på det här. Och ska KÖRA PÅÅÅ! Pepp!

Kvällens låt är Between the raindrops med Lifehouse feat Natasha Bedingfield. Lyssna på den! Underbar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där ser jättebra ut! Ungefär sådär är det med mina jeans med.. men dom ska snart på ordentligt! :D
Nu kör vi! :D

(haha gillade inlägget innan detta, Ture) ;)

Svar: Ja nu jävlar! :D Haha
Hahaha, ja men vem vill inte ha en egen Ture liksom, haha. Ibland undrar jag över om min hjärna har möjligheten att tänka normalt, men jag har inte riktigt kommit fram till svaret...
meadow.webblogg.se

2013-01-07 @ 09:32:59
URL: http://iminhell.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Vad smart! jag har en liten rosa bok som jag skriver ner dagens vikt, och alt jag ätit samt mätningen. Men jag mäter varannan månad bara :) Har också ett par "vill komma tillbaka i jeans" tog en förebild några månader sen :D

Svar: Smart att göra så! Jag ska nog också köpa en liten bok till det, tack för tipset =)
meadow.webblogg.se

2013-01-07 @ 11:57:22
URL: http://risenshinelight.blogspot.se/
Postat av: Pernilla

Så där satt mina smaljeans också förra året... Nej, de satt ännu längre ner tror jag. Så håll ut - du kommer komma i dem, jag lovar! När du minst anar det dessutom :) Lycka till!

Svar: Tack så mycket, jag hoppas du har rätt :)
meadow.webblogg.se

2013-01-07 @ 18:32:45
URL: http://skinnyjeans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0