Yeah, that’s how we dooo

How we do - hardwell, showtek
Prova att diska (och dansa samtidigt, såklart!) till den, uuunderbart. (Men ingen av mina vänner håller med mig, haha. Men dom gillar ingen hardstyle/dubstep/liknande, medan jag ibland verkligen är på sådant humör. Älskar att lämna hjärnan i ett skåp och bara känna med i musiken. Ååh)

Ätit:
- Frukost: gjorde en "omelett" - vispade ihop ett ägg med lite keso, kryddor och gräslök. Toppade med lite ost. MUMS!
- Lunch: kesokladd
- ett äpple och några valnötter
- Middag: nötfärsbiffar med färskost inuti, lite pasta och sallad

Motion:
- 30 minuters morgonpromenad, och 1 timmes kvällspromenad
- 1 timmes gruppträning
- plankat totalt 4 minuter och 12 sekunder

Angående plankan, så körde jag maxtest idag. Och ÅH vad jag är svag, haha. Men jag fick det till 1 minut och 6 sekunder, och nu kan det bara bli bättre. PEPP!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fyyy, plankan är vidrig! Klarar nog inte ens en minut, eller kanske med viljan men haha njaa. Bra jobbat iaf! :D PEPP som du säger ;)

Svar: Minst sagt vidrigt. :D Jag skrek lite kan jag säga, haha. Fyyy... Men, det är en bra övning, så det är bara att fortsätta :D
meadow.webblogg.se

2013-01-14 @ 21:34:45
URL: http://iminhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0